jewelsofoceanie.reismee.nl

All in the family

Mijn laatste dag alweer...En die ga ik gezellig samen met familie doorbrengen.

Ik heb met mijn nicht afgesproken in Pennant Hills aan de noordkant van Sydney.Ik was van plan om 10.00 uur naar het treinstation te gaan maar ze stuurt me een bericht dat ik rustig aan kan doen en 11.00 uur ook goed is...no problem dan heb ik nog lekker een uurtje extra aan het zwembad.

Het is een klein uur met de trein en ze wacht me op bij de bibliotheek...in de airco want het is een warme dag. We rijden samen naar haar zus en haar man die al een lekkere lunch voor ons hebben klaarstaan. Een heerlijk en gezellige dag met zijn allen en de aanloop van dochtersen kleinkind.

Hoe leuk is het dat het zo geweldig klikt tussen ons drieën en we lachen veel om de overeenkomsten die we hebben en onze verhalen die we delen ...het zit gewoon allemaal in de genen(hhh)

We blijven tot na het diner, drinken Libanese koffie(mijn neef is nl. van Libanese afkomst), wijn en snoepen van allerlei lekkere “Aussie”specialiteiten. Rond 20.30 pak ik de trein weer terug naar Sydney...en is het tijd om de koffers te pakken en te gaan slapen want de wekker staat op 05.30 uur...


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!