jewelsofoceanie.reismee.nl

Hammer Springs

Het is nog steeds zwaar bewolkt als ik wakker wordt in het mooie Heritage Hanmer Springs hotel.Hammer Springs, zo wordt het ook genoemd, is in de winter vooral druk bezocht voor de wintersport.Maar ook in de zomer is het geliefd voor een bezoek aan de thermen & Spa die er zit.

De baden zijn gebouwd maar het water komt van natuurlijke bronnen. Gezien het weer een uitgelezen dag om hier een bezoekje aan te brengen.En het is vlakbij...het zit schuin tegenover het hotel.

Een dagentree kost $ 25 en nog € 3 extra voor de huur van een kluisje voor 2 uur.Tegen bijbetaling is er voor de kids ook een speciaal gedeelte met glijbanen.

Het water in de meeste baden bevat dezelfde mineralen m.u.v. de zwavelbaden maar het verschil zit hem in de temperatuur tussen de 35 en 42 graden.In een aqua therapy bad kun je flink gemasseerd worden door stevige waterstralen.

Maar na ruim een uur badderen heb ik het wel gehad en ben ik weer lekker soepel voor een autorit naar Blenheim. Niet al te ver van Picton vandaan want daar vertrekt mijn boot morgenmiddag.Ik slaap mijn laatste nacht tussen de Pinot Noir.

Op de boerderij van Ian....


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!